SIDEN er under opbygning - Vi arbejder på højtryk med at undersøge muligheden for klubtøj i indeværende sæson

Så er vi ved at være klar med klubtøj for sæson 2020/2021- Deadline for bestilling den 26. september 2020

Vi har i bestyrelsen besluttet at alle vores medlemmer skal have et gratis sæt spilletøj bestående af en T-shirt og et par shorts eller en nederdel. Foran på t-shirten kommer der til at være Hadsten Badmintonklub logo samt spillerens navn. På maven kommer vores sponsor HR Solutions og på ryggen vores sponsor JACKON isolering, 1000 tak til sponsorerne.

Udover t-shirt og shorts/nederdel vil der være mulighed for at tilkøbe overtrækstrøje og overtræksbukser.  På overtrækstrøjerne kommer der foran Hadsten Badmintonklub logo samt spillerens navn.

Pris for overtrækstrøje 300DKK

Pris for overtræksbukser 150DKK

Afprøv størrelser mandag den 7. september, onsdag den 9. september og mandag den 14. september mellem kl. 17:00 og 20:00 i Østervangshallen. Alternativt sende e-mail til flemmingelgaard@gmail.com med information om ønsket størrelser.

Husk at skrive størrelse samt om det er pige/dame model eller drenge/herre model.