28928840

Peter har været med i bestyrelsen i mange år og hans yngste er U17 spiller i klubben.

Peter er klubbens formand og træneransvarlig samt medansvarlig for aktiviteter for ungdomsspillerne.

Formand

Formanden har ansvaret for udvikling af klubbens strategi i samarbejde med bestyrelsen, sponsorer og står for at brande klubben i lokalsamfundet.

Ansættelse af nye træner sker i samarbejde med senioransvarlig.
Træneransvarlig udfærdiger kontrakt med træner og hjælpetræner samt opretter og indberetter løn via LetLøn.

Børn og Unge stævne og aktivitetsansvarlig

Ansvarlig for arrangementerne Fed Fredag og HBK By NightAnsvarlig for udvælgelse og planlægning af fælles stævner, hvor HBK tager afsted til samme stævne (ca. 3 gange årligt)

Ansvarlig for sammen med resten af bestyrelsen at planlægge og afholde HBK Klubstævne (Juni måned)

Kasserer
Jesper Mejlby
28306034

Jesper er nyvalgt til bestyrelsen (februar 2024) og har været tilknyttet HBK i mange år, da han selv spiller i klubben og hans ældste barn er U19 spiller i klubben.

Jesper er klubbens nye kasserer og har følgende ansvarsområde:

Kasserer

Ansvarlig for klubbens økonomi i samarbejde med formand og den øvrige bestyrelse.
Ansvarlig for kontingentopkrævning, betaling af regninger, opkrævning af sponsor.
 Ansvarlig for medlemsindberetninger til DGI og Favrskov Kommune
Udbetaling af løn til klubbens træner og hjælpetræner.
Udarbejdelse af årsregnskab og budget
Bestyrelsesmedlem
Jeppe Wehner
Præsentation

Jeppe er medlem af bestyrelsen på 2. år og hans yngste dreng er U17 spiller i klubben.

Jeppe er bl.a. primus motor for klubbens nye initiativ omkring pantindsamling og så hjælper han til med afvikling af holdturnering på hjemmebane.

Mathi Kumarathurai
27890091

Mathi er nyvalgt til bestyrelsen (februar 2024). Han er seniorspiller og har også 2 børn der spiller på klubbens ungdomshold.

Per Juel
24290353

Per har været medlem af bestyrelse i et par år og hans yngste dreng er U15 spiller i klubben. Per er bl.a. ansvarlig for følgende:

Ansvarlig for arrangementerne Fed Fredag og HBK By Night

Se hele beskrivelsen
B&U stævne og aktivitet ansvarlig

Per Juel
24290353