HBK tilbyder nu at man kan leje en badmintonbane onsdag, fredag eller lørdag. Banen lejes for mindst 1 time ad gangen og det koster 100 kr. pr. bane pr. time (uanset om der spiller 2 eller 4). Selve bookingen foregår ved at man booker en halv time af gangen (50 kr) -  man skal således booke 2 gange for at spille en time. Har man lyst til at booke mere end en time er man velkommen til det. 11.04.24: OBS Bookingsystemet er ændret, hvis der opleves problemer så kontakt Jeppe Wehner på tlf. 50570295 så finder vi en løsning.

Vi kalder det nye tiltag “familiefjer”, hvor tanken er, at man kan komme 2-4 spillere og hygge sig med familien eller invitere nogle venner med til en gang fjer!

Onsdag spilles der i VBA hallen, fredag og lørdag spilles der i Østervangshallen.

Hvis man er mere end 4 personer så lejes der 2 baner.

Man medbringer selv ketcher og bolde.

For at booke en bane kræver det at man opretter en profil på Hadsten Badminton Klubs hjemmeside. Det anbefales at foretage oprettelse og banebookning fra en PC, da der kan være udfordringer fra smartphones og tablets. På nogle mobiltelefoner skal man vælge "åben i ny fane".

Baneleje sker på hjemmesiden under fanen OM OS - vælg bane bookning. Der findes en vejledning på bookingsystem, men kort fortalt så betaler man først og derefter kan man åbne kalenderen og booke en tid. Der kommer en bekræftelse på e-mail. Hvis man bliver forhindret er det muligt at afmelde sin tid og booke én ny tid på et andet tidspunkt.

Hvis der er spørgsmål til banebookning så kan bestyrelsesmedlem Jeppe Wehner træffes på mobil 50570295 eller via mail firma@aadalen17.dk