Instruktør/Træner
Rasmus Tran
20842248

Rasmus er træner på klubbens Børn- og ungdomshold, som spiller om mandagen og onsdagen i Østervangshallen.

Rasmus har gjort badminton til sin levevej, da han også er træner i andre klubber og er koblet op på DGI. Rasmus er desuden selv en meget erfaren badmintonspiller og stadig aktiv spiller.

Christian Brask
53378616
Christian er træner for klubbens turneringsspiller / meget øvet som spiller i VBA hallen om onsdagen

Christian er selv en erfaren badminton spiller og stadig aktiv senior spiller.

Mathias Lausen
28432867
Mathias er træner for klubbens Børn- og ungdomshold, hvor han træner de yngste turneringsspiller / meget øvede, der spiller i VBA hallen om onsdagen samt træner for klubbens fredagstræning.

Mathias har spillet badminton i mange år og har desuden været hjælpetræner i klubben. Han har i 2020-2021 gået på Rønde Efterskole, hvor han har været tilknyttet badmintonlinjen.

Hjælpetræner
Christian Madsen
Beskrivelse
Christian er hjælpetræner på holdet for de yngste turneringsspiller / meget øvet der træner i VBA hallen om onsdagen, hvor Mathias Lausen er træner.

Christian spiller selv i klubben på U17 turneringsholdene mandag, onsdag og fredag. Han har spillet i klubben i flere sæsoner og elsker at gå til badminton.

Niklas Christensen Bødker
Beskrivelse
Niklas er hjælpetræner på holdet for de yngste ungdomsspiller, hvor Rasmus Tran er træner.

Niklas spiller selv i klubben på U17 turneringsholdene. Han har spillet i klubben i flere sæsoner og elsker at gå til badminton.